Suomen Jääkiekkoliitto tiedotti 12.3.2021 siirtävänsä Pirkanmaan alueen ottelut 28.3.2021 asti.

Lempäälän kisa 1955 jääkiekko ry:n hallitus on 12.3.2021 pitämässään kokouksessa päättänyt seuraavaa:

Noudatamme Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ohjeistusta liikuntaharrastus toiminnassa 8.3-28.3.2021.

Lasten ja nuorten harrastustoiminta sisätiloissa (ml. jäähallit ja uimahallit) on mahdollista 2008 syntyneillä ja nuoremmilla yleisiä turvaohjeita noudattaen niin, että harrastustoiminnassa pysytään Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella. Vuosina 2007–2002 syntyneiden harrastustoiminta on suljettuna 8. – 28.3.2021 ellei OKM/THL turvaohjeistusta voida noudattaa. Uimahallissa mahdollistetaan kuntouttava ja vastaava toiminta. Vanhemmat eivät odota lapsia sisätiloissa eivätkä kokoonnu yli kuuden henkilön ryhmissä.

Seuran joukkueiden harjoittelu jatkuu toistaiseksi normaalisti seuran koronaohjeistusten mukaisesti. Ohjeistusta tai toimintatapaa päivitetään mikäli PSHP ja Lempäälän kunta määräävät / ohjeistavat uusia rajoituksia toimintaan.

Kaikki harjoitusottelut toisia harjoitusryhmiä / joukkueita vastaan ovat seuran harjoitusryhmillä kielletty. Lisäksi seuran junioreiden osallistumista seuran ulkopuoliseen harjoitteluun sekaryhmissä ei suositella. Muiden lajien harjoituksia ei kielletä. Harjoituksiin tullaan vain terveinä.

Lisätietoja allekirjoittaneelta.

Terveisin,